Imatge

El Departament de Turisme de l'Ajuntament de Calp engega per tercer any consecutiu una campanya dirigida al turisme nacional coincidint amb l'inici de la temporada estival. En aquesta edició la promoció se centra a Madrid, València, Murcia i ciutats d'al voltant així com en diverses ciutats de Castella-la Manxa i Castella i Lleó.

La campanya també estarà present en les principals estacions de metro i Renfe de Madrid i València. S'han col·locat tanques tant a Madrid com a València i en les seues respectives àrees metropolitanes, i també a Múrcia, Toledo, Ciudad Real i Valladolid. A més s'han situat mupis amb la imatge de Calp en les estacions de rodalies d'Atocha i Chamartin a Madrid i en l'estació Nord de València, també s'han contractat mupis en els metres d'ambdues ciutats.

La campanya es va iniciar el passat 5 de juny i es perllongarà fins a finals de juliol, l'objectiu és promocionar Calp just en el moment en què els potencials turistes estan decidint les seues vacances ja que es constata la tendència a reservar a última hora. S'ha desenvolupat aquesta campanya promocional centrada en la Comunitat Autònoma de Madrid i a la Comunitat Valenciana, mercats tradicionals per a Calp, just en el moment en el qual es decideix la destinació. En aquesta campanya el Departament de Turisme, que dirigeix Jan van Parijs, aposta per un joc de paraules i utilitza el lema “Calp t'espera, summérgete”.