L'alcaldessa de Calp, Ana Sala, ha signat l'adhesió de Calp a la Xarxa Gastroturística de la Comunitat Valenciana i la seua marca ‘L´Exquisit Mediterrani’. Este distintiu turístic, creat per Turisme Comunitat Valenciana, té com a finalitat impulsar la gastronomia pròpia de la Comunitat Valenciana, com a recurs turístic de primer ordre, així com la difusió de la seua excel·lència.

 

D'esta manera, Calp pretén fomentar el turisme gastronòmic en el municipi des d'un enfocament compartit per iniciatives i projectes -públics i privats- sorgits des de diferents àmbits del turisme, la gastronomia i que engloba des de l'alta cuina a productes experiencials en el territori com l'enoturisme, agroturisme, oleoturisme i pescaturisme.

 

“Calp havia de formar part d'esta xarxa que tracta de visibilitzar i promocionar els nostres productes gastronòmics, la seua qualitat i autenticitat i que com el seu nom indica posa en relleu l'excel·lència de la seua oferta”, ha assenyalat l'alcaldessa, qui ha destacat el nivell de la gastronomia calpina no sols quant als seus productes sinó també quant a la seua cuina, amb establiments d'hostaleria de gran qualitat, entre els quals destaquen tres restaurants amb estrela Michelin .

 

Sota esta marca, l'Ajuntament de Calp participarà en la pròxima edició de Madrid Fusión que se celebrarà del 29 al 31 de gener.

 

La Xarxa GastroTurística CV és l'instrument de governança col·laborativa de TURISME CV des de 2019. Connecta iniciatives i sinergies en el territori a partir dels 10 centres de la Xarxa de CdT i Invat·tur. Compta amb més de 100 entitats i destinacions turístiques que estan col·laborant a través d'accions, pròpies o en col·laboració, i coordinant els seus programes. Tot amb l'objectiu de promoure i promocionar una oferta diferenciada que reforce la posició de la Comunitat Valenciana com a destinació turística gastronòmica.

Imatge