El Departament de Turisme de l'Ajuntament de Calp engega de nou una campanya dirigida al turisme nacional coincidint amb l'inici de la temporada estival. En aquesta edició la promoció se centra a Madrid, València, Murcia i ciutats d'al voltant així com en diverses ciutats de Castella-la Manxa. La campanya també estarà present en les principals estacions de metro i Renfe de Madrid i València.
Està prevista la col·locació de tanques tant a Madrid com a València i en les seues respectives àrees metropolitanes, a més se situaran mupis amb la imatge de Calp en les estacions de rodalies d'Atocha i Chamartin a Madrid i en l'estació Nord de València, també s'han contractat tanques en els metres d'ambdues ciutats. Tot açò es completa amb la ubicació de mupis en els accessos a aquestes ciutats.
La campanya s'iniciarà el 5 de juny i es perllongarà fins al 2 de juliol, l'objectiu és promocionar Calp just en el moment en què els potencials turistes estan decidint les seues vacances ja que es constata la tendència a reservar a última hora. S'ha desenvolupat aquesta campanya promocional centrada en la Comunitat Autònoma de Madrid i a la Comunitat Valenciana, mercats tradicionals per a Calp, just en el moment en el qual es decideix la destinació.
Aquesta edició la campanya s'encapçala amb el lema “Calp et somriu” , el nou eslògan que utilitzarà el Departament de Turisme que encapçala l'edil, Jan Van *Parijs, i que substitueix al lema “Calp t'espera” utilitzat en els últims anys.