Imatge

El Departament de Turisme de l'Ajuntament de Calp engega de nou una campanya dirigida al turisme nacional coincidint amb l'inici de la temporada estival. En aquesta edició la promoció se centra a Madrid, València, Murcia i ciutats d'al voltant així com en diverses ciutats de Castella-la Manxa. La campanya també estarà present en les principals estacions de metro i Renfe de Madrid i València.

Està prevista la col·locació de tanques tant a Madrid com a València i en les seues respectives àrees metropolitanes, a més se situaran mupis amb la imatge de Calp en les estacions de rodalies d'Atocha i Chamartin a Madrid i en l'estació Nord de València, també s'han contractat tanques en els metres d'ambdues ciutats. Tot açò es completa amb la ubicació de mupis en els accessos a aquestes ciutats.

La campanya s'iniciarà el 5 de juny i es perllongarà fins al 2 de juliol, l'objectiu és promocionar Calp just en el moment en què els potencials turistes estan decidint les seues vacances ja que es constata la tendència a reservar a última hora. S'ha desenvolupat aquesta campanya promocional centrada en la Comunitat Autònoma de Madrid i a la Comunitat Valenciana, mercats tradicionals per a Calp, just en el moment en el qual es decideix la destinació.

Aquesta edició la campanya s'encapçala amb el lema “Calp et somriu” , el nou eslògan que utilitzarà el Departament de Turisme que encapçala l'edil, Jan Van *Parijs, i que substitueix al lema “Calp t'espera” utilitzat en els últims anys.