El segon turoperador més important de Regne Unit, Jet2com, espera triplicar l'arribada de turistes britànics a Calp en 2017, davant de la demanda existent en este mercat. Així s' ho ha fet saber al regidor de Turisme de Calp, Jan van Parijs, en el transcurs d'un workshop, celebrat en Leeds, ciutat en què té seu esta companyia que preveu, a més, millorar l'ocupació turística de Calp en temporada baixa.

Este és el tercer any en què l'Ajuntament de Calp junt amb la iniciativa privada de la localitat participa en reunions de promoció directa amb els agents del centre de reserves (call center) d'esta companyia. L'objectiu és donar-los a conéixer el municipi i els seus recursos turístics a fi que no sols ho incloguen en el seu catàleg de servicis sinó que també ho recomanen als seus potencials clientes.

L'any passat este turoperador britànic va portar a Alacant a un total de 200.000 turistes, dels quals 8.000 van passar les seues vacacions a Calp. I ara en este tercer workshop han manifestat tindre l'expectativa de poder triplicar la dita xifra així com assegurar estades durant els mesos de temporada baixa i contribuir d'esta manera a la desestacionalització turística.

Al mateix temps, la companyia britànica hi ha assenyalat que per a poder contractar estades a Calp durant els mesos d'hivern els allotjaments han de comptar amb recepció durant les 24 hores, un mobiliari relativament nou, així com l'existència de locals oberts ja que eixos són els servicis que sol·liciten els seus clients, una demanda que traslladarà el propi regidor Jan van Parijs al sector turístic calpí.

“Este workshop de Leeds ha sigut tot un èxit i s'ha demostrat el treball realitzat els dos anys anteriors ja que ara Jet2com aposta per Calp i ha mostrat un clar compromís per millorar les seues vendes en invierno", hi ha assenyalat Jan van Parijs."

La Regidoria de Turisme ha contractat, a més, amb este grup una campanya de publicitat turística en Regne Unit per a tres anys que inclou anuncis de Calp en els inflights - les revistes que la companyia distribuïx en els seus avions -, en les emissores de ràdio, en la pàgina web de Jet2com així com en els emails dels seus clients."

Jet2com, amb un volum de vendes anuals de mil milions d'euros, és actualment el segon turoperador de Regne Unit. L'empresa, especialitzada a oferir paquets d'allotjament amb transport en la Costa Blanca, ha experimentat en els tres últims anys un gran creixement - en eixe temps ha passat de 160 treballadors a 400 -.

Imatge