El Departament de Turisme de l'Ajuntament de Calp ha posat de nou en marxa una campanya dirigida al turisme nacional en mupis d'estacions de metro i tren i tanques publicitàries amb l'eslògan “Desconéctate en Calpe”.
 

En aquesta edició la promoció se centra en Madrid, València, Múrcia i ciutats de Castella-la Manxa, comunitats autònomes de les quals procedeix el turista nacional que tradicionalment estiueja a Calp. La campanya també serà present en les principals estacions de metro i Renfe de Madrid i València.
 

S'han col·locat tanques tant a Madrid com a València i en les seues respectives àrees metropolitanes, i també a Múrcia i Ciudad Real. A més s'han situat opis amb la imatge de Calp en les estacions de rodalia d'Atocha i Chamartín a Madrid i en l'estació Nord de València, també s'han contractat opis en els metres de totes dues ciutats.
La campanya s'ha iniciat al maig per a fer-la coincidir amb Fitur i amb la festivitat madrilenya de San Isidro, a més ha arrancat coincidint amb la llibertat de mobilitat, l'objectiu és promocionar Calp just en el moment en què els potencials turistes estan decidint les seues vacances però també oferir-lo com a destí d'escapades de cap de setmana. A més s'ha pretés posicionar-se amb antelació a altres destins, es tracta de fomentar al turisme de proximitat, recuperar el turisme després de la pandèmia i oferir Calp com a destí segur.

L'eslògan utilitzat és "Desconéctate en Calpe" i té com a imatge l'oferta diversificada que té el destí, s'ha volgut mostrar Calp com un lloc per a eixir de la rutina de la pandèmia i per a això no se centra en el “sol i platja” sinó que mostra els recursos naturals, el barri antic, les possibilitats per a la pràctica d'esport a l'aire lliure, etc.

L'edil de Turisme, Paco Avargues ha assenyalat que “es tracta d'oferir Calp per a desconnectar després de mesos de rutina i pandèmia, mostrar totes les possibilitats que oferim al turista més enllà del sol i la platja, la gent està esgotada de la pandèmia i Calp és el lloc perfecte per a recuperar-se i recarregar energia”.

Imatge
  • Turismo reedita la campaña de promoción en vallas y mupis dirigida al turismo nacional